אורות בחושך

כיאה ליום הראשון של שעון החורף,  היה כבר חושך כשיצאתי לפנות ערב באוטובוס מירושלים.  אבל לא חושך שחור,  כי אם כחול,  והיה תלוי בתוכו ירח דק מאוד בגון-פנינה צהבהב.  כל האורות בוואדיות ועל ההרים דלקו (חלקם בצהוב-ורדרד,  חלקם בלבן),  ולזה נוספו הפנסים של הכלים הכבדים העובדים בכביש מספר אחת גם בערב.  יפִי המראה,  כמו גם הכיוון (מערבה ולמטה), השכיחו ממני לרגע את המועקה מבשרת-הרעות הרובצת על ירושלים. וחשבתי שבעצם, בנוף כזה,  בחושך עם אורות,  אפילו פקקי התנועה נראים רבי-קסם.

16 מחשבות על “אורות בחושך

  1. וכתבת, כרגיל, באופן קסום ביותר. ככה זה כשנוסעים באוטובוס ורואים מבעד לשמשה את הנופים המרהיבים. נהגתי אני חזרה ברכב שלי, יום קודם, והכביש מפותל וקשה לתנועה, צר ושונה מתמיד בגלל הבניה. את הנוף ראיתי מבעד לשמשת הזהירות, הכמעט תאונה, ולא חוויתי אותו כמוך.

    אהבתי

  2. כתוב מדהים. ולתוכן: הזכיר לי את החצבים מהם התפעלתי באמצע צוק איתן ואח"כ את התינוק שנולד לחברה שלנו ואנג' שלחה לי תמונה שלו ישר לתוך שדה הקרב. וריבר (כותב בישרא) ששלח לי תמונות של פרפרים שהוא גידל בעצמו. מסתבר שבעולם שלנו האחד לא מפריע לשני. אוצרות העולם שמתקיימים בסמוך לאנשים שמארגנים מלחמות כדי להרוס אותם.

    אהבתי

כתיבת תגובה

