שיחות עם ידיים

היום אני מתאמנת ברישום בעיפרון על פי הציור של Shozo Ozaki מפייסבוק: תינוק ששוכב על גבו ומתבונן בכפות ידיו המונפות למעלה. אני זוכרת היטב את הפוזה הזאת של תינוקות:  הם לא רק מתבוננים,  הם גם מדברים אל הידיים,  בקולות הכי מתוקים בעולם,  והידיים לפעמים עונות,  אבל בלי קול.

אני אוהבת לנסות לצייר ידיים,  למרות שזה לא כל כך קל.  כפות הידיים של התינוק בציור של Ozaki אוחזות זו בזו.  כף יד שמאל שלו נראית במלואה,  כף יד ימין מסתתרת מאחוריה,  כף-אל-כף.  האגודלים הקטנים משולבים. ואז,  לגמרי משמאל, מציצה הזרת הימנית הזעירה,  ושובה את לבי לגמרי.

עד כדי כך שאני עושה הפסקה ברישום בעיפרון ועוברת לכתוב על זה במילים.  תחילה גם הן בעיפרון,  אחר כך בפונטים של בלוג.

21 מחשבות על “שיחות עם ידיים

  1. זה הכל מתחבר לך כנראה – הרישום והכתיבה….זוכרת היטב את המראה והציוצים של תינוק המתבונן בידיו ורגליו ומדבר אליהן….אחד המראות המתוקים שיש!!! זוכרת גם תקופה ארוכה שחכמוד, כשעדיין לא זחל או ישב אפילו, השתמש ברגליו כמו בעוד זוג ידיים….

    אהבתי

  2. נראה לי שלקחת אתגר מאד קשה. ידיים בכלל קשה לצייר, ועוד אצבעות שלובות…בהצלחה!!

    אהבתי

    • אני מתאמנת די הרבה על רישום ידיים. מאוד נוח: יד שמאל מדגמנת, ויד ימין מציירת אותה. אבל אכן קשה. תודה.

      אהבתי

  3. כמה נחמדלראות תינוק "מדבר" אל הידיים שלו ולפעמים גם לרגליים שלו שלפתע צצות לו מול הפנים 🙂 אני אוהבת לצלם כפות ידיים אוחזות . התמונה מהפייסבוק נפלאה!

    אהבתי

  4. כמעט בקו 1 הוא צייר, אבל איזו תפיסה של קו הידים, גאונית, מגושמת עם זאת נוגעת ללב, ומזמינה חיבוק, הזרת – קצת פחות ממשמעת אבל יבוא יומה, אז כשכולו יהיה רגיל וממושמע, ויך ראית הזרת ? הייתי צריכה להגדיל עשרות מונים עד שראיתי, ומזמן רציתי לומר לך שהראי שלך היא כמו הגדלה במקרוסקופ, של כל דבר, ואת את עושה לנו מיקרוקוסמוס מכל הבט, או כאילו משהו מסתכל בנו מטלסקופ מאיפשהו מאיזה כוכב ואז מתקרב ומתקרב

    אהבתי

    • אני חושבת שהוא צייר את זה בIPAD, מה שמצריך טכניקה מיוחדת, אבל מסתבר שאין לו בעיה עם זה.
      ואני שמחה להגדיל כך את הפרטים הקטנים, תודה 🙂

      אהבתי

  5. קשה מאד לצייר ידיים, פרט אחד לא מדויק ויוצא "תמנון". לא זכור לי שניסיתי לצייר כפות ידיים של תנוקות. אמנם של ילדים ציירתי אבל זה בהחלט מאתגר לצייר כפות ידיים של תינוקות.
    תני לנו הזדמנות להצצה קטנה בציוריך, אני סקרנית.

    אהבתי

  6. פינגבק: מינימלי | עוד בלוגיעדה

סגור לתגובות.