צללים וקימורים

ועוד אחד של Shozo Ozaki (מה אני יכולה לעשות שהוא כזה מוכשר):

חתול יושב על ארכובותיו האחוריות,  גבו מקומר.  מאחוריו מתקמרת,  כמו צל,  ילדה קטנה עם צמות.  הקימורים שלהם מתואמים בדיוק.  היא מתבוננת בו והוא מן הסתם חולם בעיניים מצומצמות.  אני בטוחה שהיא מדברת אליו.  נדמה לי שאני שומעת את קולה הדקיק מצייץ.  אבל החתול,  כדרך החתולים,  שקוע בענייניו ואינו עונה.

הנה.

16 מחשבות על “צללים וקימורים

  1. הצורות הפשוטות מרמזות על התמימות של הילדה והחתול. הציור כאילו פשוט אבל הוא מדויק מאד. אהבתי את המבט הצידה של הילדה. נהדר!
    ואיפה אני מוצאת את התגובות לתגובות שלי??

    אהבתי

    • כן, כמי שנאבקת לפעמים בניסיון להעתיק את הציורים האלה, הבנתי מהר מאוד שהם ממש לא פשוטים. מאוד חסכוניים, זה כן, אבל כל מילימטר הוא רב-הבעה וקשה לחיקוי.
      בעניין התגובות – כבר דיברנו (:

      אהבתי

להשאיר תגובה

