עוּבדות בשטח

את הציור של שוזו אוזקי שעליו אני רוצה לכתוב היום ראיתי בשיעור ציור,  אבל אני לא מצליחה לראותו בפייסבוק כי הוא שיתף אותו רק עם חברים,  ואני לא חברה.  אם מי מהקוראים הוא חבר שלו,  אפשר לראות את הציור בקישור הזה. ואם לא,  אין ברירה אלא לפנות לדמיון.

אז דמיינו לכם חתול יושב זקוף על כיסא,  בגבו לקהל,  ומפנה בכל זאת את פניו לאחור (כלומר,  אל הקהל) כדי לבדוק שאיש אינו זומם לקחת לו את הכיסא "שלו".  או,  בלשון הילדים:  "אני תפסתי".

וזה המונולוג שכתבתי בשבילו:

מֵעֵבֶר לִכְתֵפִי
אֲנִי מַכְרִיז בָּזֹאת:
כֵּס-מַלְכוּתִי
אֲשֶׁר בָּזֶה
הוּא רַק שֶׁלִּי;
אִישׁ מִכֻּלְּכֶם פֹּה
לֹא יֵשֶׁב בּוֹ
מִלְּבַדִּי

14 מחשבות על “עוּבדות בשטח

  1. אני רואה אותו. רואה ממש. אבל רק אחרי שקראתי מה שכתבת בשמו. כתפיו משוכות קצת, הסנטר מתריס. הראש מורם. נהדרת.חתול כלבבי.

    אהבתי

  2. כתבתי את השם של שוזו אוזקי בגוגל תמונות וקבלתי המון תמונות חתולים נהדרות, אבל אף אחד לא עומד על כסא ומסתכל לאחור. דרך אגב. תמונה שלך כן מצאתי שם.

    אהבתי

  3. פיספסתי פוסטים של מניפה ואני רואה שגם אצלך, לא היו עידכונים,
    הקישורק לא הראה לי תמונה, אבל התמונה שציירת במילים מתארת מציאות לא נעימה

    אהבתי

  4. דמיינתי, בהעדר יכולת לראות את הציור…..זה קורה לי כאן בבית כל הזמן, אגב. בכל פעם חתול/ה אחר/ת מבין השניים תופסים למישהו מאיתנו את המקום….ויושבים עם הגב כאילו אין מצב שמישהו יזיז אותם משם…

    אהבתי

כתיבת תגובה

