ותרי על זה

וַתְּרִי עַל זֶה כְּבָר,
הַרְפִּי מִזֶּה;
הָנִיחִי סוֹף סוֹף לַיְּקוּם
לִזְרֹם בִּמְסִלּוֹתָיו
גַּם בְּלִי לְתָאֵם
אִתָּךְ

(לעצמי,  אבל לא מקשיבה)

21 מחשבות על “ותרי על זה

    • מה שגל אמר. לוותר נשמע לי דפיטיסטי, תבוסתני בעברית. יש סיבה שבגללה התעקשת עד עתה לשנות את זרימת היקום במסילותיו. היא לא בטלה, ולכן למה שאת תוותרי?

      אהבתי

    • גל ומניפה – זה נשמע לי קצת כמו המשך של הדברים שדיברנו עליהם בנוגע לנון-קונפורמיזם, אבל לא לזה התכוונתי. את זרימת היקום בין כך ובין כך אי אפשר לשנות, וחבל לי שאני מכלה את כוחותיי על הניסיון. הצרה היא שאני מבינה את זה בתיאוריה יותר מאשר יודעת ליישם את זה למעשה.

      אהבתי

  1. הזכרת לי את זה :
    אלוהים תן לי את האומץ לשנות את מה שאפשר, את הכוח לקבל את מה שאי אפשר לשנות
    ואת החוכמה להבדיל בין השניים.

    – סנט פרנסיס

    אהבתי

  2. כן בדיוק וצריך לכתוב את זה בגדול ולתלות במקום בולט.
    אבל מנסיון, עם קצת אימון מצליחים. כל מה שדורש הוצאת אנרגיות חסרת תוחלת, שהוא פול גז בניוטרל. ושהוא מיותר ומעמיס על בריאות הנפש ללא הועיל, רצוי להניח אותו בצד.

    אהבתי

  3. מזדהה לגמרי, נכון מה שכתבה נ*גה ומתאים במיוחד, אבל במקרה שלנו, הכתיבה היא התראפיה למצב, שולחת לחמי, ירצה ישנה/ישתנה – לא ירצה – אולי ילמד ונלמד איתו

    אהבתי

להשאיר תגובה

