בבושקות

בָּבּוּשְקוֹת שֶל עֵץ:
מַבָּטָן כְּשֶל חַרְסִינָה;
רַק אַחַת
שֶפֹּרְקָה וְהֻנְּחָה עַל צִדָּה
נִרְאֵית בֶּאֱמֶת עֲצוּבָה.

בבושקות0001

21 מחשבות על “בבושקות

  1. היא באמת נראית עצובה. אולי כי היא נפלה על הצד. אבל אני לא בטוחה שהן שמחות כאשר הן נמצאות כולן צפופות בתוך הבבושקה הגדולה מכולן…

    אהבתי

  2. אני אוהב מאוד את הציור הזה. והוא נראה כמו ציור לא פשוט. אני צודק? ציור משצריך עבודת נמלים עם כל הפרחים הקטנים שממלאים את המטריושקות.

    אהבתי

  3. הגדולה מביניהן נראית מלאה בנחת רוח, השניה בגודלה נראית מופתעת, השלישית נראית "פולניה" (נו טוב אם אני כבר כאן, אז נעשה פוזה של מסכנה) זו ששוכבת על צידה קוראת תיגר וזו שבכף היד סתם מותק, כי היא שלחה לי נשיקה. 🙂

    אהבתי

  4. הריקוד הזה של המלים עם הציור…..ממש קפץ אלי מתוך המסך.
    הן נראות לי משוחררות….סוף סוף כל אחת בפני עצמה
    וזו השוכבת….דווקא נחה לה, מסתלבטת….. 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

