ציור שלא צלח

צִפּוֹר גַּן עֵדֶן:
עֲלוּבָה שֶׁכְּמוֹתָהּ,
לֹא הֵיטַבְתִּי אִתָּהּ
מְאֹד;
וְעִם זֹאת  –

מִתּוֹך שְׁגִיאוֹת צִבְעֵי הַמַּיִם
עוֹדָהּ עוֹרֶגֶת לַשָּׁמַיִם

ציפור גן עדן ועוד

15 מחשבות על “ציור שלא צלח

    • אי-הדיוקים הם תמיד כלבבי (מה אני אעשה אם לא אוכל לבלגן קצת אני לא יודעת), אבל היא יצאה קצת דהויה, כך נראה לי… אני לא טובה בציפורי גן עדן 🙂 תודה.

      אהבתי

  1. לא היטבתי איתה מאד……והנה היא מונצחת בציור יפהפה למרות שלא היטבת. בציור היא נהדרת, היא חוגגת. כמו גם הפרחים שלידה…..מתוך שגיאות כביכול של צבעי המים. אילו שגיאות נהדרות!
    אני מניחה שהתכוונת להשקייה, הזנה, אור….לפעמים זה פשוט לא מצליח. קיבלתי נרקיס ליום הולדתי מבתי, חתני והנכדים – והוא לא ממש משגשג אצלי. לא ברור לי עדיין למה. הם אמרו להשקות פעם בשבוע אבל הוא לא אהב את זה. בכלל – הוא מלך הביצה, לא? הוא לא אמור להיות מוצף במים? היום ניסיתי טקטיקה חדשה….ונראה אם יתאושש לו.

    אהבתי

  2. שלום רב שובך ציפורה נחמדת! מזמן לא הבאת לנו מפרי צבעייך, ואני אוהבת את השילובים המדויקים האלה בין הציור והשיר, שאפילו נכתב על הדף עצמו.

    אהבתי

  3. צפור גן העדן שאצלי בגינה, נראית כמוה, תתעודדי, הצבעים בפרח דוהים ומתכהים ומי צריך לדעת שזה לא פרח שבדרכו לגן העדן?
    מה שיפה באקוורל זו האינטראקציה בין הצבעים (לא יודעת אם זו המילה הנכונה).
    חוץ מזה למה קפחת את הורד והסייפן? הם נראים מאושרים בחברת צפור גן העדן ולא שמעתי מהם תלונה?

    אהבתי

להשאיר תגובה

