וביום השני

(מתוך מאת הימים)

  1. בגלל הסמסטר העמוס אני בהפסקה זמנית משיעורי ציור. אבל היות שעדיין מגרד לי לא פעם באצבעות, אני מתיישבת פה ושם מול דף הפייסבוק של Shozo Ozaki ומשרבטת בעיפרון העתקות של רישומים שלו.  לפעמים זה הולך לא רע.  אין טעם להציג פה את התוצרים,  אחרי הכול אלה ציורים שלו ולא שלי,  זה טוב רק בשביל התרגול.  אבל אני מקווה שהתמדה בעניין הזה תתרום משהו גם למיומנות שלי. הנַחַת נתרמת,  וגם זה טוב.
  2. בגלל שאני עסוקה בסמסטר עמוס ובדיווחי מאת הימים,  לא נשאר לי זמן לכתוב על פוליטיקה ואקטואליה,  וזה חייב להיות דבר חיובי.  אפילו על שערוריית בני ציפר אין לי זמן לכתוב,  הידד. לא שהנ"ל ממש ראוי לכך שמישהו ישכב על הגדר למענו,  אבל בכל זאת לא נותר לי אלא לתהות:  האיום הזה שמאיימים מי שמאיימים לבטל את המינוי לעיתון הארץ אלא אם כן יפוטר העיתונאי הסורר   –   בתקופה שבה בוכים השכם והערב על סתימת פיות  –  זה לא קצת מחטיא את המטרה?  לא משנה.  אין לי זמן בשביל זה עכשיו,  לשמחתי.
  3. לא טובים הדיווחים עכשיו בטלוויזיה.  אולי יש איזו שהיא נחמה בכך שלמרות הכול, שגרת-דיווחי-מאת-הימים נמשכת.  אם כי לא בטוח. איכשהו אין מנוס מלהכיר בכך שהפוסט המרוצה הזה יצא קצת עגמומי. נדמה לי שאת סעיף 3 עדיף למחוק.
19 מחשבות על “וביום השני

    • זה כנראה מפני שאני מתחילה לרמות. קשה לי עם הדברים הטובים האלה, אז אני לשה אותם לפוסטים רגילים. אבל אני שמחה שזה חיובי בעינייך.

      אהבתי

  1. בהחלט סעיף 3 הוא אחת הסיבות שפוסט "דברים משמחים" או "דברים טובים" הוא כל כך חיוני בימים אלה, ואני אסירת תודה לך ולג'וליאנה שאתן מתמידות בכך. ואיזה כיף לי שאין לי מושג על מה את מדברת כשאת מזכירה את בני ציפר….אני דואגת להתעדכן בחדשות אמיתיות, כמו הפיגועים שקרו היום, אבל דברים אחרים פשוט חולפים לי מתחת לרדאר.

    אהבתי

    • נדמה לי שהיום זו דוגמה ליום שבו קשה לשחק במשחק הזה (אם להשתמש בטרמינולוגיה של פוליאנה). אבל אולי זאת כל החכמה. נראה.
      ולי דווקא היה נדמה שכל הארץ מדברת על בני ציפר… בדרך כלל אני יחסית סבלנית בעניינו, אבל הפעם הוא די הגדיש את הסאה. איך שלא יהיה, את לא מפסידה הרבה – לא מהכתיבה שלו, ולא מהתגובות ההיסטריות שהוא מעורר.

      Liked by 1 person

  2. את בני ציפר אף פעם לא סבלתי אבל אני מניח שהארץ מאז ומתמיד עשה סלקציה של הקוראים שלו ולא מעט בזכות כתבים כמוהו, גדעון לוי וכדומיהם, פשיוצרים אנטגוניזם ציבורי מעבר לדעותיהם.
    הזכרת לי שנהגתי להעתיק בילדותי ציורים של ציירים. אלה היו המורים הראשונים שלי בציור

    אהבתי

  3. ניתן ללמוד הרבה מהעתקה של ציירים אחרים וברגע שייצרת ציור חדש, הוא שלך לגמרי.
    אני מרגישה בקושי שלך למצוא את הדברים הטובים אבל זו מיומנות שתפתחי, בלי להתאמץ.

    אהבתי

  4. במספר 2 גלגלת אותי מצחוק.

    במספר 3 הוכחת לי שאת עדיין אותה עדה, ולא החליפו אותך חייזרים באיזו פוליאנה שמתעלמת מכל מה ששלילי ועצוב בעולם. אם הייתי עושה רשימת דברים חיוביים, הייתי כוללת את זה ברשימה.

    אהבתי

  5. גם דבר אחד ביום שהוא טוב ,זה הוא נהדר , כך אני חושבת !
    ( הרהרתי האם אוכל להתחיל בפרוייקט הזה בבלוג, אבל כנראה שאסתפק לפרסם בפייסבוק כל פעם ( האמת שלא כל פעם אני מפרסמת) צילום שלי שנבחר באיזו קבוצת צילום למקבץ נבחרים ! 🙂 וכל הכבוד לך שהתחלת במשימה, בהצלחה!

    אהבתי

כתיבת תגובה

