וביום השישי

(מתוך מאת הימים)

1. ראיתי בגוגל+ צילום של שושנים משוקולד עם פרחים ורודים (אמיתיים) מפוזרים ביניהן.  שיא הקיטש,  שיא היופי,  שיא הכיף.  ניסיתי לרשום את זה בעיפרון (זה כיף לרשום עלי כותרת של שושנים) ושירבטתי בהצלחה יחסית,  עד שהצילום התאדה משם ופרח לדרכו ואיננו (אחר כך חזר,  לשמחתי).

2.  צָרָתִי הַצְּרוּרָה:

הֲכִי טוֹב גַּם וְגַם
אֲבָל אֲנִי לֹא שָם:
כָּל יָמַי אֲדַלֵּג מִן הַגַּם אֶל הַגַּם
וְאֶצְנַח בָּאֶמְצַע
בֵּינָם לְבֵינָם.

זו צרה, לא שמחה.  אבל הייתה לי קצת נחת מלשרבט את זה.

3.  לשרבט ציורים בעיפרון ולשרבט בערך-שירים   –  נחמד לי שזאת אותה מילה.  מתאים לי. בלוגיעדה משרבטת.

 

9 מחשבות על “וביום השישי

  1. לגמרי מתאים בלוגיעדה משרבטת
    ומאחלת לך להצמיד את הגם לגם ועל ידי כך גם אם תהיי באמצע לא "תצנחי"….. 💓 (שמת לב שגיליתי מקלדת וירטואלית במחשב שלי, כך שיש לי סוף סוף אייקונים ?)

    אהבתי

  2. משרבטת עושה לי אסוציאציות מאוד נעימות: של גלידת שרבט ושל שרביטי מלכות, עד החצי. הרי גם פרוייקט מאה הימים הוא סוג של שרביט שעבר מאחת לשניה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

