עד 22, כולל

התרשלתי מאוד ברישום לאחרונה,  למרות שהיו ימים לא רעים.  אז רק דבר אחד:

הילד הצחיק אותי אתמול במשהו שכתב בפייסבוק על "המצב"  –  בקשר לחייל שצולם יורה במחבל,  וכו'.  הוא מספר שם שכתב על העניין פוסט מפורט,  מנומק ומחושב,  עתיר דעות נחרצות ומלומדות (על מי אשם ומי לא,  מי פשיסט ומי הורס את המדינה,  וכו',  כולל פרשנויות ועוד)   –  ואז מחק את כל מה שכתב.  "זה הרגיש נפלא,"  הוא מתאר את אקט המחיקה,  "ממליץ בחום."

ואז,  לצד צילום של מסמך על רוח צה"ל וערכיו,  מוסיף הילד את ההמלצה הבאה:
"אולי צריך לחלק, לכל משתמש חדש / במעמד הצטרפות חגיגי / את פנקס 'ערכי פייסבוק' / עם תשומת לב מיוחדת / לערך 'טוהר הפוסט'."

עשה לי את היום.  יכול להיות שהילד הזה ירש ממני כמה גנים?

19 מחשבות על “עד 22, כולל

  1. בטוח,
    אני מתעצבנת בראש כותבת בראש, מתנסחת באומץ – ואז מוחקת ונרגעת – עד לפעם הבאה שמישהו דוחף לי לאוזן משהו מהפרשה הזו. מה שכן מצאתי במקרה אימרה מתאימה של ג'ורג' ברנארד שואו, ( בגלל הפוסט שלי ) והנה מה מצאתי "היזהר מאדם שאינו משיב לך במכה תחת מכה. אין הוא סולח לך ואין הוא מאפשר לך לסלוח לעצמך." ג'ורג' ברנרד שו

    אהבתי

כתיבת תגובה

