שנת הלימון

אחרי שהשלמתי את כל בישולי החג נשאר לי קצת זמן,  אז הכנתי מהר את עוגת הלימון הקטנה שעליה כבר סיפרתי כאן. תוך כדי כך חשבתי שלימון לא ממש מתאים לראש השנה.  עדיף דבש,  כך אומרים,  כדי שתהיה השנה המתרגשת עלינו מתוקה,  ולא חמצמצת.  אבל אני לא באמת אוהבת עוגות מתוקות מדי,  ודווקא חמיצות הלימון טובה בעיניי.  אני רק מקווה שהיא לא תפגע בסיכויי-הטוֹב של השנה החדשה.
שתהיה בכל זאת מתוקה.
ושיצא מתוק מעז.
תשע"ז טובה לכולם!

20 מחשבות על “שנת הלימון

  1. אם אין בעוגה שמנת חמוצה, אז זו רק היתה התגרות מצדך.
    אם יש במרכיבים גם שמנת, אוי אוי אוי, תהיה שנה חמצמצה ומאתגרת בעוגות נוספות שתעלינה בחמצמצותן (איזו מילה מוזרה חיכיתי שיופיע קו אדום מתחת שיורה על טעות) על זו שאפית לחג 🙂

    אהבתי

  2. אין בעיה,כל זמן שאנחנו יודעים לאן להפנות את אצבע המאשימה…
    אני הכנתי עוגת מצפה ימים שהיתה כל כך מתוקה ועשירה שלדעתי חיפתה על החמצמצות של זו שלך 🙂

    אהבתי

  3. אני דווקא מאוד אוהב עוגות לימון בכל עונות השנה.
    שנה טובה, בריאה ומאושרת לך ולמשפחתך
    והמתיקות כבר תבוא מעצמה.

    אהבתי

  4. מתה על לימון ומתה על עוגות לימון וגם אני מאלו החושבים שהחמצמצות דווקא מדגישה את המתיקות. טוב, חמוץ זה הטעם האהוב עלי בכל מקרה (ומאז שאובחן הרפלוקס שלי אני נאלצת להימנע ממנו ככל האפשר ☹ ) ובטוחה שהעוגה כיכבה בארוחת החג ☺
    בבראשוב בכיכר היפה אכלתי עוגת שזיפים חמצמצה והיא היתה מושלמת בעיני. דווקא עוגות התפוחים שם היו מתוקות מדי לטעמי….פשוט אוהבת חמוץ! שתהיה שנה כל כך מתוקה עדה שתאפיל על כל חמצמצות

    אהבתי

    • גם אני אוהבת חמוץ, ומקווה שהוא לא הופך אותי לחמוצה-מדי באופן כללי 🙂
      בארוחת החג היו הרבה כוכבות, פרי בישולם ואפייתם של אחרים, אז אני לא יודעת בקשר לעוגה שלי, שהיא די נחבאת אל הכלים, אבל זה בסדר גם ככה.
      שנה מתוקה גם לך!

      Liked by 1 person

כתיבת תגובה

