מי בספינה ומי באווירון

אחרי ההצבעה על חוק ההסדרה נזכרתי במה שיוסי שריד המנוח כתב בהארץ בעקבות הצבעה הזויה אחרת (בדקתי בארכיון הבלוג הישן ומצאתי שכתבתי על זה ביולי 2011).  וכך הוא כתב אז,  על ההצבעה ההיא:

"ועוד על חוק החרם,  שרֵיקים ופוחזים חוקקו השבוע,  בעוד הקברניט הנפחד נחבא בבטן הספינה."

בול אותו דבר.  נכון שהפעם נתניהו לא התחבא בבטן הספינה אלא על סיפון האווירון השב מלונדון,  אבל מה כבר ההבדל.  יוסי שריד היה עושה מזה מטעמים נפלאים,  ואני הייתי משתעשעת מקריאתם.  לא שזה היה עוזר הרבה,  אבל לפחות,  נוכח המטעמים,  הייאוש היה נעשה יותר נוח.

9 מחשבות על “מי בספינה ומי באווירון

  1. ביבי בלחץ מהתקשורת,קראתי שאמר זה לא אני אני זה שרה. מה? הממ..כל פושע בסוף ניתפס זה רק ענין של זמן.
    וחוק ההסדרה שלא יעבור בבג"צ. אסור לבנות על מה שלא אנחנו קנינו בכספנו.זה חטא תנכי בכלל שדינו אובדן זהות יהודית דמוקרטית. ופשע.

    אהבתי

  2. תודה לכולכם.

    רק להבהיר: היאוש לא באמת נעשה יותר נוח, ולא באמת נמצאה נחמה, שהרי שריד אינו כותב עוד ואי אפשר עוד להשתעשע משנינותו בענייני דיומא.

    לגד השדה: החריפות השנונה של שריד הייתה יותר לטעמי (אם כי לפי אמות המידה שלי, גם הוא הגדיש פה ושם את הסאה). אני מתחברת פחות לחריפות השנונה של יורשיו היום – למשל בעיתון הארץ, ובוודאי בפייסבוק. הם נראים לי מתוחכמים הרבה פחות ממנו. אבל אולי זה רק עניין של גיל, אינני יודעת.

    אהבתי

כתיבת תגובה

