הצגה גנובה

ראיתי היום בפייסבוק צילום של ילדה במוזיאון,  מול תמונת רקדנית   –   מנסה לחקות את תנועתה.  משהו שאי אפשר לעמוד בפניו.  כלומר,  לפחות אני לא יכולה.  אז ניסיתי לצייר את זה בשיעור ציור.  קודם רשמתי וצבעתי הכול,  אחר כך נמלכתי בדעתי וציירתי עוד גירסה וצבעתי רק את הילדה,  ובסוף נמלכתי בדעתי שוב ורשמתי רק את הילדה,  בעיפרון,  בלי לצבוע כלום.  זה לא יצא כמו שרציתי,  כמובן,  אבל קצת התקרב למה שרציתי.  ונוכחתי לדעת שלא רק ילדים גונבים את ההצגה  –   גם לעפרונות יש נטייה לעשות את אותו הדבר.

%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%90%d7%95%d7%9f

19 מחשבות על “הצגה גנובה

  1. שמח לראות את הפוסט. לא בגלל התוכן, הנחמד לכשעצמו, אלא בגלל שלאחר הפוסט שעבר חששתי שלאחריו לא יבואו עוד והיה לי מאוד מאוד חבל.

    אהבתי

  2. תיאור תהליך הציור שלך מזכיר לי מאד את תהליך הכתיבה שאני לומדת. לכתוב ואז למחוק או לכתוב לגמרי מחדש כמה פעמים עד שמתקרבים עוד קצת למה שבאמת רצינו לבטא….
    הציור מקסים והעיפרון שגנב את ההצגה ידע כנראה מה הוא עושה!!! ☺

    אהבתי

  3. מצאתי שבדרך כלל יש אנשים שטובים יותר בקו מאשר בצבע ויש להפך. אני טובה יותר בקו. רישום נקי יוצא אצלי חזק יותר בדרך כלל מאשר עם צבע. אצל בעלי הצבע הוא העיקר והקו רק מוסיף קצת. נראה לי שגם את חזקה יותר בקו מאשר בצבע. ובכל מקרה הרישום שלך מקסים.
    אסתי

    אהבתי

    • אני חושבת שבגדול אני לא מאוד טובה לא בזה ולא בזה, אבל באיזה שהוא אופן אני קצת מעדיפה את הרישום בעיפרון, לפחות בינתיים. לפעמים אני מנסה לרשום ישר במכחול של צבעי מים, ולפעמים מצליח לי קצת… תודה (:

      אהבתי

  4. הרישום מקסים. אבל אני סקרנית לראות גם את אלה שדנת לגניזה. אני בטוחה שאת שופטת את עצמך לחומרה וגם התוצאה של הציורים השניים טובה לא פחות.
    כל פעם שתרגישי מחסום כתיבה, חוסר רצון לכתוב וכו', לכי לגן ילדים 🙂 כך נזכה לפוסטים משובחים.

    אהבתי

כתיבת תגובה

