בכל זאת

מתבקשת אולי איזו מילת הסבר על היעדרותי הממושכת.  הסיבה פרוזאית לגמרי:  חטפתי דלקת ריאות רעה ועיקשת,  ואין לי כוח וחשק לעשות כלום.  בהתחלה חשבתי שמדובר בסתם שפעת,  מה שהוריד לי מאוד את המורל,  כי הרי קיבלתי חיסון השנה,  לראשונה בחיי,  ותליתי בו תקוות עזות.  ומשנתברר שבכלל לא שפעת,  כבר לא נשארו לי כוחות לשמוח על כך,  מה גם שנראה לי ששפעת עדיפה,  כך שגם אין סיבה של ממש לשמחה.

חוות הדעת הרפואית היא שמצבי משתפר בהדרגה.  חוות דעתי האישית מצועפת במסכים כהים של מרה שחורה,  כך שקשה לי להעריך.  על כן אשמח את לב הקוראים ואספר מה עושים בימי המחלה הארוכים הללו,  שבהם אין כוח לעבוד,  לקרוא,  לכתוב,  לטייל בין בלוגים, לצפות בסרטי טלוויזיה וכיוצא בזה (ולפעמים גם אין כוח להגיע למטבח לקחת כוס מים):  פשוט מנסים להבין את תעלומת תאגיד השידור.  זה מבטיח תעסוקה שאין לה סוף ואין בה רגע דל. ככל שהפכתי בעניין בין נפתולי מוחי היגע (במשך יותר משבוע כבר),  לא הצלחתי להגיע לפתרון.

כי מה  –  אם לא רצו לסגור את הרשות (שאני,  גילוי נאות,  דווקא מחסידותיה),  בשביל מה הרסו אותה ואת חייהם של אלפי עובדיה והתעללו בהם ללא רחמים?  ואם לא רוצים את התאגיד,  בשביל מה הקימו אותו ובלבלו לכל העולם ואשתו את המוח,  ושכרו עובדים חדשים,  ועכשיו תקעו את הכול שוב בגלל (נניח) גאולה אבן?

השאלה הגדולה היא כמובן איך זה שמדינה שמתמודדת עם כל כך הרבה בעיות קשות (החל בגרעין האיראני וכלה במסדרונות בתי החולים הסיעודיים,  כולל  כל מה שבתווך 'מן החיים עצמם')    –  ובכן,  איך היא יכולה בכלל להרשות לעצמה להתעסק בקשקוש הזה כבר יותר משנה (או שנתיים?  איבדתי את מניין הזמן).  והחידה העוד יותר גדולה היא זו:  ברור שלפוליטיקאים אכפת איזו תקשורת תסקר אותם,  ומובן שהיו רוצים שזו תהיה תקשורת אוהדת.  את זה אפילו מעופפים כמוני מסוגלים לתפוס.  די ברור גם שחלקם ינסו למשוך לצורך העניין הזה בחוטים שבהם אסור להם למשוך,  ואני לא סומכת על הגינותם (הרופפת ממילא) שתמנע זאת מהם.  אבל איך זה שהם לא מנסים אפילו להסתיר את העובדה הזאת,  או לפחות להימנע מלהודות בה בגלוי,  זה באמת נשגב מבינתי.  אולי נחוץ סוג אחר של מחלה כדי לרדת לשורש התופעה הזאת. דלקת ריאות לא תועיל לי כאן.

בריאות לכולם!

28 מחשבות על “בכל זאת

  1. עדה יקרה כל כך, איך שמעת את ה"איפה עדה? מזמן לא שמעתי ממנה!" שלי מלפני כמה דקות???
    תודה רבה שהשמעת קול, כבר הייתי על סף לסמס לך לשאול אם הכל בסדר. אז הנה באמת לא הכל בסדר, וחטפת דלקת ריאות – פוי! איזו צרה. דבר ראשון מאחלת רפואה שלמה ובריאות מלאה והחלמה מהירה…..

    ובאמת זה מה שיש לך לעשות ממיטת חולייך? התאגיד?
    הרי ברורה המגמה כאן. ראש הממשלה חותר כבר הרבה זמן לכיוון של דיקטטורה וסתימת פיות. זה חלק מהעניין. לכן נשאר כל כך הרבה זמן עם תיק התקשורת….
    וכרגע הוא סתם מחפש איזו הסחה מהחקירות נגדו.
    וברור שיש לישראל דברים הרבה יותר חשובים ודחופים להתעסק בהם ולטפל בהם. אבל ממתי אכפת לראש הממשלה (ולצערי לרוב שריו) מה ישראל ואזרחיה צריכים?????

    אהבתי

    • כן, ברור שברור. ובכל זאת מוזר איך כולם משחקים במשחק המטורלל הזה, ונדמה שהילד ההוא שיבוא ויגיד שהמלך עירום התעייף וכבר לא יבוא…
      תודה רבה על האיחולים, אשתדל מאוד.

      Liked by 1 person

  2. אז צער על הכאבים והזיפת מעורבב בשמחה על כך שהמצב משתפר ועל הפוסט. באמת תהיתי מה זה היה לך. תרגישי טוב ומהר, לא כיף להיות חולים (כמה בנאלי, כמה נכון). ואשר לתאגיד השידור, נשגב מבינתי. וגם לא ממש אכפת לי, למען האמת.

    אהבתי

    • נשגב לגמרי, ואכפת רק כמקרה בוחן לטמטמת האנושית: איך, עם כל הצרות שמסביב, זה הדבר שמעסיק את כולנו.
      תודה רבה.

      אהבתי

  3. זוכרת שהיה קמפיין "איפה הבושה"? אפשר להריץ אותו גם כאן, בהתייחס להתנהגות הפוליטיקאים כלפי התאגיד.

    אהבתי

    • אני מניחה שמטבע הדברים את בקיאה בזה יותר ממני, אבל ממה שאני רואה. התנהגותם כלפי רשות השידור גם לא הייתה משהו. אני מכירה את מסלול הייסורים שעברה מישהי שעוד היה לה מזל ופרשה משם מבעוד מועד.
      בכל מקרה – תודה רבה.

      אהבתי

  4. מאחלת לך החלמה מהירה ובריאות !
    ( והלוואי ואוכל לאחל בריאות לרשות השידור ולכל מה שקורה במדינה !)

    אהבתי

    • תודה רבה, והלוואי שאיחולייך לכלל ענייני הציבור היו נופלים על אוזניים קשובות ומתקנים כאן משהו.

      אהבתי

  5. תהיתי היכן נעלמת, אך חשבתי שאולי זו תקופת יובש קצרה, כפי שקורה לא אחת לכל אחד. שמחה שחזרת לכתוב, מה שמסמן את תחילת ההחלמה. אולי כדאי להתחסן גם נגד דלקת ריאות, חיסון שנעשה אחת לחמש שנים וכיוון שאת רגישה במיוחד ונוטה לחלות כמעט כל חורף, שווה להיוועץ עם הרופא.
    איזה מזל שאני לא מעסיקה את ראשי בתאגיד וכל הקשקוש מסביב. יש לי תירוץ שאני לא מבינה כלום ובזה שמה קץ לעניין. אם זה סיפק לך חומר למחשבה בזמן המחלה, אז אולי משהו בכל זאת טוב בזה (קריצה) כי אחרת היית גם חולה גם משועממת וגם לא היה לך על מה לכתוב.
    מאחלת החלמה מהירה.

    אהבתי

  6. על התאגיד לא אכתוב. מה שמשנה זה מה רוצה הקיסר ביבי וכיצד הוא מתעסק רק במה שמעניין אותו. עם ישראל והאזרחים לא מעניינים אותו בכלל. כל פעילותו מתמקדת בשימור שילטונו, והוא רואה את התקשורת כולה (כולל "ישראל היום" והדיל עם נוני מוזס ו"ידיעות אחרונות") ככלי חשוב בדרך להשגת מטרתו. תקווה קטנה לי – ואני חושש שלא תצא אל הפועל: שביבי יצטרף לאולמרט בתאו, עוד בטרם זה האחרון ישוחרר לחופשי…
    בלית ברירה – אסתפק במאסרו של ביבי, ע"י רשויות החוק, במועד מאוחר יותר.
    הרבה איחולי בריאוּת!

    אהבתי

    • בתמימותי התרגלתי לחשוב שאפילו קיסרים מושחתים מעוניינים במראית עין של מהוגנות. אבל בעידן הפוסט-אמת נוכחתי לדעת שאפילו מראית העין כבר לא חשובה. כולם יודעים בדיוק מה הוא עושה, וזה כבר לא מפתיע איש, והוא לא מנסה להסתיר בכלל.
      תודה על האיחולים!

      אהבתי

  7. הכל מעשה ידיו של השר ההוי ארדן. לדעתי סגירת הערוץ הראשון היא שערוריה, מה זה להרוס מה שבנינו ? המילה תאגיד היא עבורי אסוציאציה גרועה שמזכירה את שערורית תאגידי המים,
    עברתי את השפעת דלקת ריאות הנוראית הזו. היה קשה לחזור לעצמי
    הרבה בריאות איתנה

    אהבתי

    • הו, השר ארדן שעל שמו חתומה גם ההצלחה המסחררת בדואר, נדמה לי, ועוד כמה הישגים מופלאים מן החודשים האחרונים.
      אני זוכרת שסיפרת על השפעת הרעה ההיא. מקווה ששבת לאיתנך. ותודה.

      אהבתי

  8. אני מקווה שעד שאני מגיבה לפוסט הזה את מרגישה כבר הרבה יותר טוב.
    זה באמת נורא שאין יותר בושה למנהיגים שלנו שהם מוכנים לדרוך על האמת בפומבי ומבלי להניד עפעף.
    העניין הוא שזה עובד על רוב אזרחי המדינה שמוזנים מהתקשורת וביבי מצליח על ידי השליטה בתקשורת לשלוט במה שרובנו יודעים וחושבים.
    הזיגזג בנושא התאגיד נובע כנראה מהצורך האובססיבי של ביבי לקבוע בדיוק אלו אנשים ישתתפו בהכנת המשדרים ובודק כל אחד מה בציציות שמא חס וחלילה יהיה גם שמאלני ביניהם.
    כל זה יכול כנראה לגרום למצב רוח שאינו עוזר להחלמה, אז אני מאד ממליצה להשתדל לחשוב כמה שפחות על עניינים מטרידים אלו.
    ושוב , הבראה שלמה!

    אהבתי

    • תודה, יש שיפור. מקווה שיימשך כך. צריך הרבה סבלנות בשביל דלקת ריאות, כמו גם בשביל הפוליטיקה הישראלית.

      אהבתי

  9. צר לשמוע על חולייך ומאחל החלמה מהירה.
    דלקת ריאות בניגוד לשפעת היא בד"כ חיידקית, וכנגדה יש חיסון נוסף שאני ממליץ לקבל אחת לחמש שנים (לקראת החורף הבא יחד עם חיסון השפעת).
    לגבי התאגיד/רשות השידור – מקרה קלאסי של מר 'זיגזיגיהו':
    הבחירות הקודמות היו טרם זמנם בענייני תקשורת. בשל החוק שנרקם כנגד ישראל היום. ואז ליבני ולפיד היו תירוץ לפירוק ממשלה. הפעם זה כחלון (כאשר דווקא בנט ושות' מהווים עבורו גיבנת שלטונית הרבה יותר רצינית).
    ממש לאחרונה, כידוע ממשלת ישראל גרפה לקופתה 4 מיליארד מהאקזיט האחרון של "המכונית האוטומטית", ולכן יש לביבי כסף לבזבז עבור בחירות, ולאחריהן, אם מישהו יזכור, ואם יקרה הנס ויוגשו נגדו ונגד שרה כתבי אישום – ישאר מהאקזיט די לביזבוז כספי הציבור עבור שלל כהנים ושֶפְטֶלים.,,

    אהבתי

    • תודה, את החיסון הזה יהיה צריך כנראה באמת לשקול ברצינות.
      אשר לענייני התקשורת – כן, כך זה נראה. השאלה היא איך פוליטיקאים לא מתביישים בכלל שכך זה נראה.

      אהבתי

  10. הי עדה:) באמת תהיתי לאן נעלמת? תרגישי טוב . מזזה לא נותנים לך להנות ממחלה עם ספר וסרט?קבלי הוראה ממני לא להקשיב לחדשות בזמן מחלה 🙂 ענין התאגיד חשוב כי הוא עוסק במחיקה . מחיקה של אנשים מחיקה של היסטוריה מחיקה של זהות.זהו פרט שמעיד על התמונה הגדולה . והתמונה הגדולה היא 1984 הספר הסרט..רצון לשלוט על המחשבות של האזרחים.הסתה של האנשים שלנו לעומת אנשים אחרים. רשימות שחורות
    כבר ניכתבות ראיתי באקדמיה למשל. נקווה שהבג"צ לא יאפשר את חוק התיקשורת החדש של ביבי. ובכלל מה הוא עוסק בזה הרי בית המישפט אסר עליו לעסוק בתיקשורת. הוא כביכול תומך עכשיו ברשות השידור אבל זה מסך עשן כי הוא מבין שהציבור לא אוהב את מחיקת רשות השידור. כסת"ח.
    לדעתי הממשלה לא תיפול על הענין הזה כיאף אחד בקואליציה לא רוצה ליפול על זה. את ביבי וחבר מרעיו צריך להפיל בבחירות .
    תרגישי טוב ותיקווה לימים טובים יותר.

    אהבתי

סגור לתגובות.