Bloganuary

כתבתי מה אני עושה כל הזמן, אבל לא כתבתי מה לא.

אז לא כותבת הרבה בבלוג. דווקא עכשיו, כשהתפנה זמן, מתחשק פחות. מוזר ועצוב.

אלא מה? פתאום וורדפרס הכריזו על פעילות מיוחדת לינואר המתרגש עלינו לטובה: הם יציעו בכל אחד מימי החודש רעיון לכתיבה, והכותבים בוורדפרס מוזמנים לכתוב עליו בבלוגים שלהם. זה משהו כמו אתגר הכתיבה של סיפורוני נובמבר שרצו לאחרונה בפייסבוק ובטוויטר. לצורך הפרויקט הזה, ששמו Bloganuary, הם גם פתחו דף/אתר מיוחד.

ופתאום זה נורא מצא חן בעיניי. נרשמתי לדבר הזה (בקלי קלות), הרשמתי אושרה, ובינואר יתחילו לשלוח לי רעיונות. כמובן, אין מצב לכתוב פוסט מושקע כל יום – אבל אולי אפשר יהיה לכתוב משהו בקיצור, כמו שעדה ק. הכי אוהבת. והיות שרוב חברי הקהילה בוורדפרס כותבים באנגלית, אז אולי כל פוסט כזה שלי יהיה דו לשוני. משהו חדש ואחר למלא בו את ימי החורף מוכי הקורונה.

נראה.

22 מחשבות על “Bloganuary

  1. רעיון יפה. קצת כמו השרביט החם שלי בעצם. כל דבר שמעודד אותך לכתוב הוא מבורך. ואם זה גם יהיה דו לשוני אז בכלל 👍🙂

    אהבתי

  2. רעיון יפה
    נרשמתי גם למרות שאני בטוח שלא אכתוב הרבה בעקבות זאת אבל אולי קצת יותר מהרגיל…

    איך מצאת את זה?

    בהצלחה!

    אהבתי

    • זה התפרסם בבלוג החדשות של וורדפרס, שמופיע באופן קבוע ברשימת הקריאה שלי. כך אני רואה את כל חדשותיהם, אבל לא תמיד הן מעניינות כמו הפעם:)

      Liked by 1 person

  3. אני לא קיבלתי ולו הודעה אחת. אבל הבלוג שלי ב-וורדפרס הוא מסוג אלה שנכתב בו אחת לשלושה או ארבעה חודשים. תודה על השיתוף 🙂

    אהבתי

    • גם אני לא, הם לא שולחים הודעות (לפחות לא בינתיים). זה הופיע בבלוג החדשות שלהם, שאני מנויה עליו (מופיע ברשימת הקריאה שלי). לכן ראיתי את זה. המילה Bloganuary שבגוף הפוסט שלי היא קישור לשם – אתה יכול להקליק ותגיע. אשר לתדירות הכתיבה – זה לגמרי לבחירתך:)

      Liked by 1 person

  4. רעיון נחמד, אבל קשה לי לכתוב באנגלית. יותר מדי מאמץ ויותר מדי שגיאות. את חושבת שיש שם מספיק קהל קורא עברית?

    אהבתי

    • ממש לא חייבים באנגלית. את הרי כותבת בבלוג שלך, ויקראו את זה קודם כל קוראי הבלוג, שקוראים עברית. יכול להיות שהם גם מפרסמים את זה באתר המיוחד שלהם (לא ביררתי את זה עד הסוף), ואז כמובן אנגלית נגישה ליותר אנשים. אבל מן הסתם יש גם לא מעט כותבי/קוראי עברית.

      אהבתי

  5. אני הצטרפתי לסיפורונובמבר דווקא בתקופה שהיתה מאד מאד לחוצה וקשה ומצאתי שה"כורח" לשבת ולכתוב ולחצוב מתוכי יצירתיות שלא ידעתי שיש בי, עשה לי מאד מאד טוב.
    שיהיה בהצלחה!

    אהבתי

  6. פינגבק: Bloganuary: Prompt 1 | בלוגיעדה

  7. פינגבק: שפות בבית הוריי / עצות לעצמי המתבגר – החיים שלי (או של אחרים)

סגור לתגובות.