אור בצל

בשׂרונה, בצוהרי היום:  חניית אופניים מתוחמת במעין גדר או מעקה של מתכת.  בתוך המתכת מוטבע ציור של אופניים קטנים,  כדי שכולם יידעו למה נועדה החנייה.  לא סתם מוטבע,  ממש מחורר.  חור במתכת בצורת אופניים (שבלונה?). קרני השמש מטילות את צל המעקה על המדרכה,  חודרות דרך החירור ומציירות על המרצפות המוצלות דגם קטן,  מואר,  של אופניים. אור בַּצֵּל.

ראש המשפחה צילם,  לבקשתי. (אפשר להקליק להגדלה).

hdr

26 מחשבות על “אור בצל

  1. ממש חמוד. חניות האופניים האלה נפוצות בתל אביב, אבל אף פעם לא שמתי לב לציור שיוצר הצל על המדרכה.
    אגב, רציתי לבקש משהו טכני- אני לא מקבלת במייל הודעות על תגובות לתגובות שלי בבלוגים בוורדפרס, אלא אם, יש להן סימון "אהבתי". חלק מהבלוגרים בוורדפרס מסמנים כך את התגובה, וכך אני יודעת שהגיבו לי. רציתי לבקש גם ממך לסמן כך, כי אחרת אני לא תמיד יודעת על התגובה ולא תמיד זוכרת לבדוק (האפשרות האחרת היא לקבל במייל הודעה לגבי כל התגובות בשרשור, אבל זה יותר מדי).

    Liked by 1 person

    • הבעיה עם זה היא שאז אני צריכה לסמן כך את כל התגובות של כולם, אחרת זה ייראה כאילו אני מחלקת ציונים. בחיים האמיתיים בחוץ אני עוסקת הרבה בציונים, לצערי, אבל בבלוג אני מעדיפה שלא…

      האם אוכל להציע לך משהו? אני רואה שאת משתמשת רשומה של וורדפרס (כי אני רואה שיש לך גראוואטר). כשאת מחוברת עם סיסמה (ואם את לא מנתקת, את נשארת מחוברת לדעתי כל הזמן), את יכולה לראות בדף העריכה שלך בוורדפרס אם נכנסה איזו שהיא תגובה בשבילך מכל רחבי וורדפרס (וגם לקרוא אותה בלי להיכנס לבלוג הרלוונטי): נדלקת איזו נורה בתוך הפעמון בצד שמאל למעלה. אני כמעט בטוחה שזה עובד אפילו אם אין לך כאן בלוג.

      יש לך אפילו אפשרות לבנות לך רשימת קריאה בוורדפרס, ואז, בלשונית 'שיחות', לראות אם התחדש משהו בכל פוסט שהגבת בו או שסימנת בו 'אהבתי', בלי שבכלל תצטרכי להיכנס אליו ולבדוק.

      אהבתי

      • ניסיתי אך לא מצאתי שיש לי דף עריכה ואת האופציות שכתבת. לדעתי יש לי גראווטר וזהו.
        בכל מקרה שמחתי שסימנת אהבתי הפעם, וזה עבד.

        Liked by 1 person

        • גראווטר ו-וורדפרס עובדים יחד. לדעתי קיימת אופציה כזאת, אבל אני לא יכולה לבדוק את זה בעצמי, כי כשאני מחוברת עם הסיסמה שלי, אני מגיעה לדפים שקשורים לבלוג שלי. כך שאני לא מצליחה לראות את מה שרואה מי שאין לו בלוג במערכת. חבל.

          נניח, אם את מקליקה על תמונת הגראווטר שלך כאן בדף התגובות הזה, ומגיעה ממנו לדף הגראווטר שלך, ושם למטה מקליקה על wordpress.com , לאן את מגיעה?

          אהבתי

  2. יש לך עין נהדרת. בשלב הבא אולי תצלמי את. עכשיו כבר לא צריך ידע טכני והכל זמין בטלפון ברמה גבוהה.

    אהבתי

    • גם אני. יש שיר ילדים של לאה גולדברג על האור והצל ששיחקו בתופסת על המרפסת, תמיד אני חושבת עליו בהקשר הזה.

      אהבתי

  3. זה כל כך מקסים ובטוב טעם
    וזה הזכיר לי שפעם בעת ליקוי בצהרי היום , חרכי התריסים הצלו את הליקוי בקטן , וזו תופעה שמדהימה אותי , אולי פעם אשמע הסבר , וגםם חסך לי להסתכל על הליקוי דרך מיני סוגים של הצללות

    אהבתי

סגור לתגובות.