בגלמודיות

שקיעת יום קיץ מהביל על שפת הים:
ברצועת חוף נידחת-למחצה,  כמעט ריקה מאדם,  נותר כיסא פלסטיק צהוב נטוע במים הרדודים.
הגלים הקטנים מלחכים את רגליו הקצרות בדרכם אל החוף ובהִשָּאֲבָם חזרה לים.
משענת הגב שלו שבורה,  וכך גם אחת ממשענות היד:  הוא שְׂבַע-ימים ושְׂבַע-קרבות. או שמא רק שְׂבע-גלים.
גם לוּ היה שם מישהו,  מן הסתם כבר לא היה רוצה לשבת בו.
וכך הוא נשאר: כיסא צהוב וריק בתוך המים המאפירים,  גבו אל צוקי-החוף,  פניו הַיָּמָּה, צופה לבדו אל השקיעה.

17 מחשבות על “בגלמודיות

  1. אוי. אוי. אוי. איזה דכדוך. הוא לפחות צופה למרחבים? מתלהב מהקרירות של הגלים? נהנה מאודם השקיעה?

    אהבתי

  2. תארת יפה כדי שנוכל לדמיין …
    מעניינים לדעתי הכסאות הבודדים בחוף הים
    יש לי מספר צילומים של כסאות
    ואני משערת שלכל אחד סיפור משלו

    אהבתי

  3. יש לי תחביב לצלם כיסאות וכורסאות זרוקים. חפצים שפעם רהטו סלון נאה ועכשיו הם לא יודעים בדיוק איפה הם נמצאים. יש לי תמונות רבות דומות לזו שתארת. חבל שאי אפשר לצרף פה.

    אהבתי

  4. איך נפלו גיבורים….
    לא זוכרים לו חסד נעורים ואפילו כבוד אחרון לא קבל.
    אולי יגיע איזה אמן ויצור ממנו איזה פסל סביבתי ויחזיר עטרה ליושנה.
    לפחות פוסט אחד של כבוד כבר יש לו..

    אהבתי

  5. תודה רבה לכולכם על התגובות.
    נראה שלכסאות ריקים יש איזו תכונה כזאת, שהם מספרים סיפורים שגונבים את ההצגה.

    אסתי: אני זוכרת צילום אחד שלך, של כסאות-נוח על שפת בריכה, שמאוד אהבתי. אפילו התבדחנו פעם שאחד הכיסאות נראה בהיריון. זה היה בבלוג שלך, נדמה לי שלפני כעשר שנים. מזמן מזמן.

    אהבתי

  6. אני מניחה שהרשומה מילולית בלבד, כי אינני רואה קובץ מצורף.
    בכל מקרה, לא יזיק כלל לכולנו להפעיל מדי פעם את הדמיון 🙂
    מנסה להעביר לכאן קישור לכסא שעבר מטמורפוזה…

    אהבתי

    • אני רואה גם את התגובה הזאת, גם את התגובה שהשארת בפוסט הזה ב-3 באוגוסט (למעלה), וגם את התגובה ל-encapsulated. נראה לי שהכול בסדר. אין כרגע תגובות בהסגר.

      אהבתי

סגור לתגובות.