לא מיניה ולא מקצתיה

כשהייתי ילדה,  רציתי להיות סופרת שמציירת בעצמה את הציורים לספרים שלה.  בין כל הדברים שלא הבנתי אז,  היה גם זה:  שלא בכל ספר יש ציורים.

בינתיים עברו השנים,  ואני כבר לא ילדה,  וכולם יודעים שאני גם לא סופרת.  לצייר התחלתי ללמוד רק לפני שנים ספורות,  וגם ציירת לא נהייתי.

לאמור:  לא זה ולא זה,  אף לא זה.

אז בלוג.

27 מחשבות על “לא מיניה ולא מקצתיה

  1. קראתי הבוקר את כל ההספדים על רונית מטלון, סופרת שכתבה רק כשהיה לה ספר שלם בראש, מתפוצץ לצאת. נשמע לי נכון וראוי. גם לי אין ספרים בראש, וציורים אולי הייתי יכול לעשות קו-פרודוקציה עם זוגתי שתחייה, אז בלוג הוא תחליף לא רע. אשרינו שיש כזה דבר.

    אהבתי

  2. יש את הידיעה התמימה והברורה הזו של הילדות שהיא כל כך צלולה וחד משמעית שקשה אחר כך להבין איך לא חתרנו וניהלנו את חיינו כדי להשיג אותה.
    אני רציתי להיות וטרינרית.

    אהבתי

  3. מבחינתי את סופרת וציירת ואני תמיד ממתינה לקרוא משהו חדש שכתבת או לראות ציור או רישום שהסכמת לשתף איתנו.

    אהבתי

  4. כן, להתבגר זה ׳לותר על הגביע׳ כמו שהגדיר זאת בלוגר אחר. להסתפק ולשמוח בהשגים הצנועים שלנו. וכיף שיש בלוג!

    אהבתי

  5. אהבתי 🙂 ואני מזדהה, אם כי אצלי היה רק החלום להיות סופרת, בלי האיורים – ידעתי שאני לא יודעת לצייר, רק לא ידעתי כמה צריך להשקיע בכתיבת ספר, וכמה שלא אצליח למרות נסיונות חוזרים ונשנים.

    אז בלוג 🙂

    אהבתי

  6. לא זוכרת שרציתי להיות משהו. זוכרת היטב שרציתי לא להיות רופאה או אחות. גישה שהיא כמו ביטוח נגד אכזבות וחסרונותיה עימה.

    אהבתי

סגור לתגובות.