פג קסמו

הבלוג הזנוח מלין:
הנה השלכתיני לעת זִקנה.
אני מציעה לו דבר נחמה:
אין זו רק זִקנתךָ שלךָ,
הרי זאת אני שזְקנה.

32 מחשבות על “פג קסמו

  1. האם זו הזקנה או אולי התקופה, הרצון להפסקה, או משהו אחר?
    את בטוח לא זקנה כי אם כן אז אני כבר צריכה להיות בקבר, וגם הבלוג שלך ממש לא זקן.

    אהבתי

    • הבלוג שלי באתר הזה עומד לחגוג תשע שנים, והיו עוד כתשע שנים בישרא. במונחים בלוגוספריים, זה כמעט נצח.
      אני חושבת שבעיקר פג הקסם. לעיתים קרובות מרגישה שכבר אמרתי את כל מה שהיה לי להגיד ולא נשאר מה להוסיף. וגם ההרגשה: בשביל מה.

      אהבתי

    • תמיד אומרים ש'יש תקופות'. זה מן הסתם נכון. אם כי לפעמים מה שעוזר זה משמעת עבודה: פשוט לשבת (מול מחברת) ולהתחיל לכתוב. פתאום מתברר שיש על מה.

      Liked by 1 person

  2. עייפות כתיבה ממש אינה קשורה לזקנה, כשזה מתבטא גם אצל הרבה צעירים . אומרים שאת חלק מהם מוצאים ברשתות החברתיות ושאפילו פורחים שם. ומצד שני, נתקלים בבלוגיה בכאלה שמוטב היה אם היו שותקים 😀

    אהבתי

  3. ולחשוב שפעם הוא היה קסם שאפשר לרטון, להתלונן, להתלהב, להתבטא. הפייסבוק גוזל ממנו נתח ועוד נתח, עד שנותר שולי. אני אפילו לא נכנסת לבקר בבלוג שלי.

    אהבתי

  4. גם בימים של ישרא, היו בלוגרים שלקחו פסק זמן, הלכו וחזרו, מי בהודעות רשמיות ומי בשקט. וזה בסדר. אנחנו באמת בתקופה קשה ושוחקת עכשיו. תמיד אפשר לחזור.

    אהבתי

סגור לתגובות.