סוף דבר: הכי בבית בעולם

בסופו של דבר עבר בשלום.  עלינו על המטוס במדריד אתמול בשעות הצהריים,  ואחרי כארבע וחצי שעות נחתנו בסהרה.  אנחנו למודי אובכים,  כמובן,  אבל בכל זאת קצת הזדעזענו.  הפסדנו את הרגעים המשמחים של קו החוף המתקרב ושל תל אביב במבט מלמעלה:  הכול טבע בתוך ערפילי אובך.  משהו בטון הדיבור של הטייס שבירך אותנו ברמקול על הגעתנו לישראל רמז שהנחיתה לא הייתה מאוד פשוטה בשבילו.  או שאולי רק נדמה לי.  קצת ריחמתי על התיירים שישראל נופלת עליהם לראשונה דווקא באפרוריות הצהובה והמחניקה הזאת (ואכן,  לא בלי קשר:  כשדיווחתי בווטסאפ המשפחתי שהגענו,  ענה הילד:  "ברוכים השבים!  זה לא תמיד ככה פה").   וכשנסענו באיילון,  במונית,  לרגע לא זיהיתי איפה אנחנו (והמטתי חרפה על עצמי כששאלתי).

מצאנו את ארצנו הקטנטונת פחות או יותר במצב שבו עזבנו אותה:  פלוס כמה אלפי טונות של חול דקיק (קדימה לעבודת הבורא:  ניקוי אבק), מינוס גשר מעריב אחד.  הפקקים כרגיל.  מדריד והפארקים שלה הרבה יותר יפים ורגועים ומסבירי פנים,  ובכל זאת:  הכי בבית בעולם.

12 מחשבות על “סוף דבר: הכי בבית בעולם

1. מכאן לא רואים אובך.
    עברנו 3 ימי סערה עצומה.
    דרום ספרד כולה זורמת בעוצמות של שינויי אקלים.
    היום השמש זורחת.
    מקווה שתגיע במהרה גם לישראל ותזרח ותשיב נפש.
    שנה טובה ומוארת 🙂

אהבתי

2. התיאוריה של מניפה כמעט קולעת למה שחשבתי .. רק שאני השלכתי את זה על האיראנים..
    לחברה טובה אמרתי שהם לא צריכים הרבה לגמור אותנו.. פו אחד של רוח מכיוונם ואנחנו נחנקים .. כל כך סימלי..
    אתמול בבוקר אני קמתי לעוד יום שנראה כמו סוף העולם.. כרגע האובך קצת התפזר.. אבל בהחלט מבינה אולי למה דחו לנו את הטיסה לאיטליה ב7 שעות.. אני שמערת שאני ארגיש ככה כשאחזור.. (לא ממש מנוסה בנסיעות לחו"ל)
    שנה טובה ומבורכת ♥

אהבתי

3. ראית איך הכניסו לך גם את הסהרה לטיול, אפילו לא בקשו תוספת בחב' הנסיעות.
    ככה זה, אחינו מעבר לגבול מקבלים גם גז, אנחנו רק את האבק והדכדוך שגורם הצבע המוזר הזה של היום.
    וברוכה השבה.

אהבתי

4. מזכיר לי שחברה אמרה לי שהמרפסת שלה מכוסה שכבת חול עבה והצעתי לה לשתול קקטוסים 🙂
    ברוכה השבה 🙂 נשמע שנהנית מאד מהטיול. מקווה שעוד מעט מזג האוויר ההירושימי הזה ישתפר.

5. הגועל פה באמת לא יתואר מאתמול.
    הייתי יכולה להביא אויר נקי מחו'ל בבקבוקים ולמכור במחיר אסטרונומי….

ברוכה השבה!

אהבתי

6. תודה רבה לכולכם. שמחתי לשוב, למרות מזג האוויר המדכא. אני מטפחת תקוות לקראת ההקלה הצפויה בסוף השבוע (רק חבל שכל הזמן דוחים אותה).
    שנה טובה לכולכם!

7. מצטערת שאני לא יכולה לשלוח לך גשם ובריזה באימייל. מקווה שהמצב ישתפר בקרוב! ויופי שאת בכל זאת מרגישה שזה הכי בבית, אפילו כשהמדינה שלנו מתחפשת באופן זמני לסהרה.

Liked by 1 person

8. גם אני נחתתי באותו יום מפולין ואחרי הגשם השוטף שם הרגשתי שהגעתי בטעות למדבר. כנראה שזו לא טעות.
    רציתי לכתוב על פולין אבל הבלוג שלי מת. אי אפשר לקרוא, אי אפשר לכתוב, אי אפשר להגיב , כלום. מתסכל…לפחות יש את הבלוג שלך שאני יכולה להגיב בו….

אהבתי

9. ואני חשבתי שבתדמור כעסו האלים וכיסונו באבק, איך לא חשבתי על אלי הגשר הכועס.